Reklamacje i zwroty
ZWROTY
Zwrotów można dokonywać w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Przed odesłaniem towaru prosimy o przesłanie nam krótkiego maila z informacją o chęci zwrotu na adres madelle@madelle.pl
Jeśli płatność dokonywana była za pośrednictwem Paynow prosimy o podanie w mailu numeru konta bankowego do zwrotu.
Prosimy o zwrot towaru w nienaruszonym stanie wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu. Będziemy wdzięczni za staranne składanie odsyłanego towaru :).
Adres do zwrotu:
Madelle Magdalena Magnon
Ul. Jana Kazimierza 28/164
01-248 Warszawa
T: 692 435 395
Jeśli paczka wysyłana jest Pocztą Polską to prosimy o nie wysyłanie jej listem/paczką poleconą lub za potwierdzeniem odbioru.
W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas paczki zwrócimy Ci pieniądze.
REKLAMACJE
Każda rzecz kupiona w sklepie Madelle może być reklamowana jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z Umową sprzedaży.
Reklamację należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres madelle@madelle.pl podając imię i nazwisko, numer zamówienia, opis wady i dołączając zdjęcia.
Reklamowany towar należy dostarczyć na adres:
Madelle Magdalena Magnon,
ul. Jana Kazimierza 28/164,
01-248 Warszawa
T: 692 435 395
Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany Towar. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji przekażemy Ci za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania, użytkowania lub niewłaściwej pielęgnacji naszych produktów.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wyślemy Ci produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od chwili pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe zaproponujemy Ci inny Towar stanowiący substytut wadliwego Towaru lub zwrócimy pełną kwotę zapłaconej ceny towaru.