Szukaj

Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Zwrotów można dokonywać w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Przed odesłaniem towaru prosimy o przesłanie nam krótkiego maila z informacją o chęci zwrotu na adres madelle@madelle.pl

Jeśli płatność dokonywana była za pośrednictwem Paynow prosimy o podanie w mailu numeru konta bankowego do zwrotu.

Prosimy o zwrot towaru w nienaruszonym stanie wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu. Będziemy wdzięczni za staranne składanie odsyłanego towaru :).

Adres do zwrotu:

Madelle Magdalena Magnon

Ul. Jana Kazimierza 28/164

01-248 Warszawa

T: 692 435 395

Jeśli paczka wysyłana jest Pocztą Polską to prosimy o nie wysyłanie jej listem/paczką poleconą lub za potwierdzeniem odbioru

W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas paczki zwrócimy Ci pieniądze. 


REKLAMACJE

Każda rzecz kupiona w sklepie Madelle może być reklamowana jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z Umową sprzedaży.

Reklamację należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres madelle@madelle.pl podając imię i nazwisko, numer zamówienia, opis wady i dołączając zdjęcia.

Reklamowany towar należy dostarczyć na adres:

Madelle Magdalena Magnon,

ul. Jana Kazimierza 28/164,

01-248 Warszawa

T: 692 435 395

Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany Towar. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji przekażemy Ci za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania, użytkowania lub niewłaściwej pielęgnacji naszych produktów.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wyślemy Ci produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od chwili pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe zaproponujemy Ci inny Towar stanowiący substytut wadliwego Towaru lub zwrócimy pełną kwotę zapłaconej ceny towaru.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt